BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 4, 2010

Mood..........

Assalamualaikum...

Baiklah untuk posting kali ini MBS xnak berceloteh banyak sangat cuma MBS cuma nak berkongsi pendapat MBS berkaitan dengan MOOD atau pun dalam bahasa ibunda MBS ia dipanggil PERASAAN if i'm not mistaken la hehe.

So,ada apa dengan MOOD?



Kisah yang pertama:



Seorang student sedang menghadapi his final exam in the semester and the subject is very tough.So he need to struggle to make sure that he can score a good marks for his final.Everyday he is studying days and night.His stress level is now become more and more higher.



So what do yout think the MOOD he is right now?



Kisah yang kedua:




Pelajar ini baru sahaja selesai mengambil peperiksaan akhir tahun dan telah membuat planning untuk pergi menghiburkan hatinya di waktu kelapangan ini.So dye pon buat keputusan nak pergi la shopping mall.Pergi berkaraoke,tengok wayang,main bowling(perkara yang anak muda biasa lakukan) then merempit(hoho MBS x buat cmni k hehe)


So what do yout think the MOOD he is right now?





Kisah yang ketiga:




Musim World Cup pon bermula,lalu si pelajar ini pun tidak ketinggalan untuk menyaksikan tournament yang hanya diadakan 4 tahun sekali ini dan pelajar ini juga mempunyai team pilihannya.

Pada peringkat kumpulan,team pilihannya semua melepasi halangan walaupun ada yang last minute.Then bila masuk je knockout stage,team pilihannya yang pertama pun disingkirkan.....
Tapi team pilihan kedua dan ketiganya masih lagi ada dan melayakkan diri ke quarter final dengan bergaya apabila masing-masing berjaya memenangi perlawanan dengan penuh keyakinan.
So quarter final pon bermula,team pilihan keduanya bermain pada match yang pertama dan menghasilkan aksi yang hebat pada first half but everything change in football apabila masuk second half his second choice team lose and a very shock lose.
Diikuti pula oleh team pilihan ketiganya yang turut kecundang pada perlawanan suku akhir ini.


So what do yout think the MOOD he is right now?




Tetapi itu semua kisah-kisah yang dihadapi oleh seorang sahabat MBS ni la kan cuma MBS nak beritakan la kepada anda semua that whatever we do,however we feel we must remember that Allah is always by our side....


P/S:Pertukaran kata ganti diri nama pertama untuk hamba.Sekarang hamba bergelar MBS.And inspirasi pertukaran nama ini tidak lain dan tidak bukan adalah daripada orang yang MBS sayangi iaitu saudari MS(bukan nama sebenar)huhu.

Sekian,Arigato Gozaimasu.......

0 comments: