BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 25, 2010

2 minggu yang sangat bz.....Part 1

Assalamualaikum....

Sudah agak lama rasanya MBS tidak membuat post baru untuk blog MBS ni.Actually MBS kalo boleh everyday nak update blog MBS dan juga memberitahu kalian tentang isu-isu semasa yang ada kaitan atau pun tiada kaitan dengan MBS.Tetapi kesibukan untuk 2 minggu pertama pada sesi baru ini telah menghadkan aktiviti MBS di depan laptop.Even Facebook pon MBS bukak hanya once or twice a week dah sekarang.But MBS x mengeluh keranan this is the path that i choose,so take it or leave it.

So kali ni MBS hanya nak berkongsi dengan hadirin semua berkenaan jadual MBS yang pack dalam 2 weeks ni la kan.

First thing yang MBS lakukan bila balik je dari home sweet home saya terus ada meeting PSSCM,erm sape yang tau what it stand for tau la,sape yang xtau find la sendiri k hehe,ok back to the story.Besela dah start semester baru la katakan,so meeting untuk future planning kena la dibuat tol x hehe.Then after meeting pada Ahad malam(11/7/2010) saya pun pergilah tengok Final World Cup kat kedai makan.


12/7/2010-Isnin

Kelas first day banyak tade,so conclusionnya Public Holiday @ Spain menang World Cup,ada kaitan ke?huhu pape pon pada siang harinya MBS just roaming aroud kt atas bed jela huhu.But for the night,MBS dah start training for my seni mempertahankan diri sebab kitorang akan buat demonstrasi untuk tarik kemasukan ahli baru ke dalam persatuan martial art kami.So practice la and practice.atraining habis jam 3 pagi.

13/7/2010-Selasa

Still the same,siang pergi ke kelas dan malam ada kelas latihan martial art.Training habis jam 3 pagi.


14/7/2010-Rabu


Hari siang pergi ke kelas,and malam tu ada persembahan demonstrasi kami yang pertama bertempat di sebuah politeknik di Kuantan.So kitorang pon buat yang terbaik dan that night saya di bilik pada jam 3 pagi.


15/7/2010-Khamis


Kelas as usual,then malamnya saya dan semua ahli martial art ada pengisian rohani,kitorang dengar ceramah israk mikraj dari seorang ustaz yang work at JAIP.So the event end at 10 p.m and that night is the first night i sleep early at 1 a.m.


16/7/2010-Jumaat


MBS tiada kelas pada hari ini so pada paginya MBS pergi ke pejabat SUKSIS(Sukarelawan Siswa Polis) untuk ambil but kawad dan juga badge naik pangkat.huhu
Then after Solat Jumaat MBS tolong setup booth utk pengambilan ahli baru martial art MBS tu.
Pada sebelah petang tu plak,martial art MBS ada wat tahlil di rumah salah seorang ahli lama martial art MBS tapi MBS tak dapat hadirkan diri kerana schoolmate MBS waktu secondary school yang study kt oversea ajak kuar.Maklumla dah lama x jmpa kan huhu so kitorang pin kuarlah.Tetapi pada malam nya MBS still ada training for martial art MBS and as usual my sleep routine is at 3 pagi hehe.


17/7/2010-Sabtu


MBS ada training SUKSIS iaitu kawad bersenjata dari 6.45 pagi until 5 p.m.And that night ada martial art training as usual and routine sleep as usual at 3 a.m.

Erm untuk post kali ini MBS just inform hadirin pasal the first week dulu la.Then next time post will be the 2nd week of my busiest schedule hehe.

For now that's all,and tak lupa kepada saudari yang hamba kasihi,syukran kerana bersabar dengan kesibukan hamba dan dapat memahaminya.Let us look forward for a better future.

Sekian,Salam alaikh

0 comments: