BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 25, 2009

Mac,Ada Apa Dengan Mac?

Bulan Mac merupakan bulan yang aku rasakan paling hampir dengan diriku.Kenapa? Sebab aku dilahirkan pada bulan ini. Dan yang menambahkan lagi keseronokan di bulan ini ialah ramai kawan2 yang rapat dengan aku juga menyambut birthday dorang pada bulan ini.Yang paling hampir dengan aku kalau x silap aku encik Sotim(bukan nama sebenar)haha iaitu pada 6 Mac. Kemudian aku dilahirkan pada keesokan harinya iaitu 7 Mac.Dan 7 memang merupakan nombor kegemaran aku.huhu. Kemudian pada 10 Mac sorang lagi best friendku dilahirkan iaitu Mr.Fido(juga bukan nama sebenar). Dan pada 14 Mac lahirlah sorang best friend girl merangkap girlfriend bestfriend aku jugak iaitu Cik Ekin.Hehe.

So bukankah itu menggambarkan banyak kenangan padaku di bulan ini.Dan tidak lupa jugak Mr.Loque juga dilahirkan pada bulan ini.Happy Birthday ye pada korang sume.Hm actually ada sorang lagi yang bakal menyambut birthdaynya pada 31 Mac ini.Tapi aku hanya boleh wish kat dye dari jauh jela memandangkan sekarang her life dah semakin jauh meninggalkan aku,and aku wish her all the best with her boyfriend.Papepun you still my best friend.Hehe

Ha,korang ada pape yang special x bulan Mac ni?Kalau ada silalah berikan komen anda ye.Boleh kita berkongsi pengalaman kan?hehe

4 comments:

Fadzrul Hisyam said...

Aku ada!!!
bulan Mac bulan kene siapkan semua projek
hahahaha!!!!

Mohd Bukhari Bin Salleh said...

haha,itu memang salah satu sebab bulan ni merupakan bulan penting,huhu

Mohd Bukhari Bin Salleh said...

haha,itu memang salah satu sebab bulan ni merupakan bulan penting,huhu

pELanGi_MaLAm said...

aku setuju ngan hisyam 2
tpat sx..
b'tmbun2 asgmnt y kne di siapkan pd bln mac..
test pn melambak gak!!
huhuhu...